רכב חשמלי מלא TOYOTA BZ 
אין זה סוד שכלי רכב חשמליים הם העתיד. במדינות רבות בעולם, כמו: נורווגיה, סין, ארה"ב, קנדה ועוד, כלי הרכב החשמליים כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מאורח החיים אך גם אצלנו, בישראל, מתחיל השינוי לתפוס תאוצה. טויוטה הצטרפה למהפכה ואף לקחה את המכוניות שלה צעד קדימה עם סדרת BZ החדשה, מתוך מטרה ליצור שינוי אמיתי ולשפר את הניידות ואת איכות החיים לכולם.
מפרט טכני חדשני וייחודי
"בחברה המצליחה לשמור על עצמה לאורך זמן, יש צורך לבצע שינויים בהתנהלות שלנו, כך שלא נמצה את המשאבים הגלובליים שלנו ונקרוס". זו הדרך שבה TOYOTA BZ רואה את העולם, ובהתאם להשקפה זו פיתחה וייצרה את סדרת BZ החדשנית. זה אינו רק רכב חשמלי עם אפס פליטת מזהמים. בטויוטה רואים את העתיד רחוק יותר, לכן חשבו כיצד ניתן למקסם את יעילות האנרגיה של הרכב. סוללת הרכב ניתנת לטעינה כמובן ככל סוללה אחרת, אך גם היא וגם רכיביה ניתנים לשימור ולשימוש חוזר ואף למחזור לסוללות חדשות. כל סוללה מגיעה עם אחריות לשמונה שנים או 160,000 קילומטרים, ובסיום חייה ניתן להחזיר אותה ישירות לאחד ממרכזי השירות של החברה.
חדשנות המפרט מתבטאת גם בהוספת לוח סולארי המאפשר טעינה תוך כדי נסיעה כך שאין צורך לעצור כדי להטעין את הרכב או לדאוג שמא תישארו ללא סוללה לאחר נסיעה ארוכה. לוח סולארי זה מאפשר גם את הגדלת טווח הנסיעה כיוון שהרכב מטעין את עצמו. זו הדרך להגיע לניצול יעיל של זרימת האנרגיה ושימושה.
רכב פנאי בעיצוב משופר
TOYOTA BZ 2021 עוצבה במטרה לשפר את חוויית הנהיגה שלכם. הרכב מאפשר מקום מרווח לכל הנוסעים תוך חשיבה הן על המשפחה ככלל והן על כל נוסע כאינדיבידואל. סדרת BZ החדשה של טויוטה מאובזרת בעזרי נהיגה מתקדמים, כגון: קווים מנחים לחנייה אחורית, הפעלת בקרת שיוט מההגה, מצלמת רוורס, מראה פנימית עם מצג יום ולילה, מראות מתכווננות חשמלית ועוד. עבור נוסעי הרכב מותקנים אביזרי פינוק, כמו: מערכת מולטימדיה עם צג גדול וארבעה רמקולים לאיכות שמע מקסימלית, מקום לאחסון בקבוקים הן בדלתות הקדמיות והן באחוריות, בקרת אקלים פנימית ועוד. תוכלו להתאים עבורכם את רמת הגימור ואת אביזרי הנוחות הנלווים הרצויים לכם ולקבל את הרכב שתמיד חלמתם עליו.
סדרת דגמי BZ החדשים מעוצבים בצורה מרהיבה, באופן המקרין איכות ויוקרה לצד איכות ושמירה על איכות הסביבה. העיצובים נקיים, אלגנטיים, חדשניים ומושכים את העין ואת הלב.
מערכות בטיחות מתקדמות ביותר
בטויוטה שמים לב לכל פרט ופרט. רכב חשמלי 2021 מאובזר בכל אביזרי הבטיחות המתקדמים כדי לוודא שחוויית הנהיגה, בנוסף להיותה נעימה וקלה, תהיה בטיחותית מאוד. Toyota Safety Sense המותקנת ברכב היא מערכת טכנולוגית בטיחותית, שפותחה כדי להפחית תאונות ולהגן על הנהג והנוסעים ברכב. החבילה כוללת: מערכת למניעת תאונות, זיהוי הולכי רגל ובלימת חירום בעת הצורך, בקרת שיוט אדפטיבית הפועלת באמצעות רדאר, מערכת התרעה על סטייה מנתיב, מערכת אור אוטומטית ומערכת לזיהוי תמרורים. כל אלו בנוסף לכריות אוויר, שלדה מאסיבית, מושבים קדמיים במבנה מיוחד המונע פגיעה של "צליפת שוט", מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב ועוד.
העתיד כבר כאן: רכב חשמלי עם תא דלק מימן
כחלק מסדרת BZ יוצעו כלי רכב עם תא דלק מימן המאפשר גם כן נהיגה ללא פליטת מזהמים. מכוניות כאלה כבר יצאו לשוק ב-2014 וחוללו מהפכה בתחום ועכשיו מגיע דור שני, משוכלל יותר, חדשני יותר ונקי אף יותר. מכוניות אלו מייצרות חשמל באופן עצמאי ע"י טכנולוגיה חדשנית הנוצרת עקב תגובה כימית בין המימן והחמצן שבתא הדלק, שמשאירה אחריה מים בלבד.

יתרונותיה של סדרת טויטה BZ
טויוטה החלה להשיק דגמים היברידיים כבר בשנת 1997 עם הפריוס הראשונה שהייתה הרכב ההיברידי הראשון בעולם. מאז, מדי שנה, בכל דור חדש של טכנולוגיה, היא ממשיכה לשכלל ולדייק את דגמיה, תוך שהיא מביאה חדשנות עבור לקוחותיה ושואפת לעולם טוב ונקי יותר. כמובן שכל זה נעשה במקביל לשמירה על עלויות סבירות כך שכל מי שמעוניין בטויוטה יוכל ליהנות ממנה.
בסדרת BZ החדשה מגיעים בשילוב מושלם: גם עיצוב נקי, אלגנטי, יוקרתי ומרשים, גם בטיחות גבוהה עם כל האמצעים הטכנולוגיים החדישים והחדשניים וגם רכב חשמלי מלא המאפשר טעינת הרכב תוך כדי נסיעה. העתיד כבר כאן וטויוטה היא זו שהביאה אותו ממש אלינו לישראל.
סדרת טויוטה BZ – BEYOND ZERO – סדרה פורצת גבולות, הרואה את העתיד ושואפת ליותר. כך היא פועלת מעל ל-20 שנה, וכך היא תפעל גם בהמשך דרכה כשהיא חותרת להציע את מבחר כלי הרכב ההיברידיים הגדול ביותר עד שנת 2025.
.




צור קשר

ידוע לי כי הפרטים שמסרתי לעיל יכללו במאגר המידע של יוניון מוטורס בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה

* שדה חובה
מבצעים הזמנת נסיעת התרשמות הזמנת טיפול דרכי יצירת קשר נגישות